Bonjour, Paris!
Пледи Woolkrafts
на Paris Design Week 2018
Першого вересня розпочався навчальний рік, з третім все зрозуміло, а от п’ятого — засновники Woolkrafts Ярослав Яковенко та Олег Михалов вирушили до Парижа. Але не у відпустку, а навіть краще. Адже поїхали брати участь у Paris Design Week 2018, де в рамках LE OFF презентували нову колекцію пледів, створену спільно з українським дизайнером Павлом Вєтровим.
Ти, мабуть, хочеш запитати, що це взагалі за івент та яким чином Ярослав та Олег потрапили туди? Якщо ну дуже коротко, то PDW — це початок нового сезону для дизайнерів з усього світу. До речі туди за бажанням можуть завітати не тільки профі, а й усі небайдужі до дизайну та прекрасного люди.
Уся наша команда з нетерпіння чекала на повернення Олега та Ярослава. Щойно вони перетнули поріг офісу, ми одразу почали розпитувати колег про подорож. Що з цього вийшло? Читай далі.
Про колекцію: сет пледів, який Ярослав та Олег презентували під час конкурсу має назву MOODS. Він про справжні людські емоції та настрої. В колекції три дизайни: Sensitive — коли хочеться мріяти та рефлексувати, для творчих та романтичних натур; Naughty — про грайливий настрій (до речі на цей дизайн творців надихнув портрет Ейншейна. Так-так, той самий, де Альберт показує язика), і нарешті, Curious — коли ти у передчутті нових відкриттів, ідеально пасує невтомним мандрівникам та дослідникам.
— З поверненням, друзі! Розкажіть, як опинилися у Парижі?
Я: У березні нам написала команда MAЇNO з пропозицією взяти участь у конкурсі для дизайнерів та виробників. Переможці цього конкурсу мали поїхати представляти Україну на національному стенді під час Paris Design Week 2018. На той час ми як раз завершили роботу над спільною з Пашею Вєтровим колекцією пледів Moods. Вирішили, що це чудовий привід побувати цієї осені у столиці Франції.
— Як готувалися до участі у PDW 2018?
Я: Ми були в офісі, коли дізналися про цю чудову новину. Зраділи та одразу почали думати, що потрібно встигнути зробити до виставки. На щастя, вже була готова перша партія пледів. Також під час підготовки нам потрібно було погодити спільний для усіх учасників стенд. Усі організаційні питання взяли на себе MAЇNO. LE OFF став для нас першою міжнародною виставкою поза межами України, але все пройшло чудово!
— Як реагували на колекцію відвідувачі виставки?
О: Ми мали хороші відгуки про дизайн та якість пледів. Пощастило з розміщенням — саме наш продукт був першим, що бачили відвідувачі на загальному стенді. Чули коментарі про вдале комбо кольорів та форм. Багато людей зізнавалося, що раніше не бачили нічого подібного, тому що звикли до класики. У нашій ніші все ж таки класики набагато більше, аніж модерну та contemporary.
— Як вам атмосфера, публіка та рівень організації? Чи реально щось подібне провести в Україні?
Я: Выставка LE OFF цього року переїхала на нову локацію — Ground Control, яка відкрилася влітку минулого року на базі недіючого залізничного депо. Цікаво, що GC є частиною культурної програми французької залізничної компанії SNCF. Тут є все: фудкорти, крафтове пиво та коктейль-бари, галереї, бутіки, ринок органічних продуктів та навіть своя радіостанція. А також — книжкові фестивалі, жива музика і звісно ж, цікаві люди.
Приємно, що всі максимально відкриті до спілкування: про проекти та виставку в цілому, а ще про місто та й про все, що завгодно. До речі, за атмосферою ця локація дуже схожа на київський арт-завод «Платформа». Тому в цілому — нічого незвичного, адже в Україні вже давно відбуваються схожі події. Правда, у нас вони поки що здебільшого присвячені відпочинку та розвагам, а не міжнародним виставкам дизайну. Треба ще добряче поміркувати, як урізноманітнити типові формати подіями для дизайнерів та іншими тематичними штуками.
— На які ще івенти окрім LE OFF вдалося потрапити в рамках PDW 2018?
Я: У нас був ще один день, щоб встигнути на Maison&Objet Paris — масштабну виставку предметів дизайну, подарунків та декору інтер’єру. Ця виставка виявилася настільки величезною, що встигнути побачити все було просто нереально.
Наведу трішки цифр для наочності: 8 павільйонів; понад 3000 брендів з 65 країн світу; 90 000 відвідувачів (50% з них — не місцеві). Під кінець ми просто «пролітали» повз ряди та зупинялися лише там, де було по-справжньому цікаво. Порівнювати цей захід з LE OFF не має сенсу, адже це два абсолютно різні формати. Вражені наповненням та організацією Maison&Objet Paris ми зрозуміли, в якій саме виставці варто брати участь.
— Чи побачили щось справді незвичне на події? Що вразило найбільше?
О: Мене вразило багато речей. Особливо запам’яталися гігантські статуї горил у частині предметів освітлення на Maison&Objet. Вони виглядали наче живі і при цьому позиціонувалися як інтер’єру — величезні світильники. А на LE OFF вразив реалістичний стенд-літак, в який можна було зайти потусуватися. Сподобався стенд майданчика-краудфандінгу для дизайнерів: там були інтерактивні панелі, на яких можна було сконструювати свої власні дизайнерські меблі. А ще запам’яталася лампа-конструктор з магнітними полями.
— Як вам Париж?
Я: Я був в Парижі вперше. Все ж ми більше ходили вулицями, де майже не було туристів (окрім нас, звичайно). Адже завжди цікавіше пізнавати місто очима місцевих. Звісно ж, ми побували в Луврі, поблизу Тріумфальної арки. Сходили і до Ейфелевої, але вона нам не дуже сподобалась. Кажуть, що парижани її також недолюблюють. Один особливо відомий француз, який недолюблював споруду, навіть якось сказав, що відвідує ресторан у вежі лише тому, бо «це єдине місце у всьому Парижі, звідки її не видно». А місто все ж таки дуже сподобалося і хотілося б туди повернутися.
О: Це була моя перша поїздка до Парижа та Франції і в принципі до великого європейського міста. Сподобалася розвинута мережа метро, на якому можна доїхати практично у будь-яку точку. Безліч дуже дорогих автомобілів на дорогах та паркувальних місць для великів і мопедів. Так само багато кафе та ресторанчиків, дизайнерських магазинів та бутиків. Проте жодного МАФа. Київ місцями нагадували ремонтні роботи. Французький шансон та гармошку я почув лише раз — з каруселі для туристів. Приємний та особливий Париж, але зі своїми недоліками, як і будь-яке велике місто.
• • •
Колекція MOODS була лімітованою, але багато інших моделей завжди є тут ☺️
Bonjour, Paris! Пледи Woolkrafts на Paris Design Week 2018
Bonjour, Paris!
Пледи Woolkrafts
на Paris Design Week 2018
Першого вересня розпочався навчальний рік, з третім все зрозуміло, а от п’ятого — засновники Woolkrafts Ярослав Яковенко та Олег Михалов вирушили до Парижа. Але не у відпустку, а навіть краще. Адже поїхали брати участь у Paris Design Week 2018, де в рамках LE OFF презентували нову колекцію пледів, створену спільно з українським дизайнером Павлом Вєтровим.
Ти, мабуть, хочеш запитати, що це взагалі за івент та яким чином Ярослав та Олег потрапили туди? Якщо ну дуже коротко, то PDW — це початок нового сезону для дизайнерів з усього світу. До речі туди за бажанням можуть завітати не тільки профі, а й усі небайдужі до дизайну та прекрасного люди.
Уся наша команда з нетерпіння чекала на повернення Олега та Ярослава. Щойно вони перетнули поріг офісу, ми одразу почали розпитувати колег про подорож. Що з цього вийшло? Читай далі.
Про колекцію: сет пледів, який Ярослав та Олег презентували під час конкурсу має назву MOODS. Він про справжні людські емоції та настрої. В колекції три дизайни: Sensitive — коли хочеться мріяти та рефлексувати, для творчих та романтичних натур; Naughty — про грайливий настрій (до речі на цей дизайн творців надихнув портрет Ейншейна. Так-так, той самий, де Альберт показує язика), і нарешті, Curious — коли ти у передчутті нових відкриттів, ідеально пасує невтомним мандрівникам та дослідникам.
— З поверненням, друзі! Розкажіть, як опинилися у Парижі?
Я: У березні нам написала команда MAЇNO з пропозицією взяти участь у конкурсі для дизайнерів та виробників. Переможці цього конкурсу мали поїхати представляти Україну на національному стенді під час Paris Design Week 2018. На той час ми як раз завершили роботу над спільною з Пашею Вєтровим колекцією пледів Moods. Вирішили, що це чудовий привід побувати цієї осені у столиці Франції.
— Як готувалися до участі у PDW 2018?
Я: Ми були в офісі, коли дізналися про цю чудову новину. Зраділи та одразу почали думати, що потрібно встигнути зробити до виставки. На щастя, вже була готова перша партія пледів. Також під час підготовки нам потрібно було погодити спільний для усіх учасників стенд. Усі організаційні питання взяли на себе MAЇNO. LE OFF став для нас першою міжнародною виставкою поза межами України, але все пройшло чудово!
— Як реагували на колекцію відвідувачі виставки?
О: Ми мали хороші відгуки про дизайн та якість пледів. Пощастило з розміщенням — саме наш продукт був першим, що бачили відвідувачі на загальному стенді. Чули коментарі про вдале комбо кольорів та форм. Багато людей зізнавалося, що раніше не бачили нічого подібного, тому що звикли до класики. У нашій ніші все ж таки класики набагато більше, аніж модерну та contemporary.
— Як вам атмосфера, публіка та рівень організації? Чи реально щось подібне провести в Україні?
Я: Выставка LE OFF цього року переїхала на нову локацію — Ground Control, яка відкрилася влітку минулого року на базі недіючого залізничного депо. Цікаво, що GC є частиною культурної програми французької залізничної компанії SNCF. Тут є все: фудкорти, крафтове пиво та коктейль-бари, галереї, бутіки, ринок органічних продуктів та навіть своя радіостанція. А також — книжкові фестивалі, жива музика і звісно ж, цікаві люди.
Приємно, що всі максимально відкриті до спілкування: про проекти та виставку в цілому, а ще про місто та й про все, що завгодно. До речі, за атмосферою ця локація дуже схожа на київський арт-завод «Платформа». Тому в цілому — нічого незвичного, адже в Україні вже давно відбуваються схожі події. Правда, у нас вони поки що здебільшого присвячені відпочинку та розвагам, а не міжнародним виставкам дизайну. Треба ще добряче поміркувати, як урізноманітнити типові формати подіями для дизайнерів та іншими тематичними штуками.
— На які ще івенти окрім LE OFF вдалося потрапити в рамках PDW 2018?
Я: У нас був ще один день, щоб встигнути на Maison&Objet Paris — масштабну виставку предметів дизайну, подарунків та декору інтер’єру. Ця виставка виявилася настільки величезною, що встигнути побачити все було просто нереально.
Наведу трішки цифр для наочності: 8 павільйонів; понад 3000 брендів з 65 країн світу; 90 000 відвідувачів (50% з них — не місцеві). Під кінець ми просто «пролітали» повз ряди та зупинялися лише там, де було по-справжньому цікаво. Порівнювати цей захід з LE OFF не має сенсу, адже це два абсолютно різні формати. Вражені наповненням та організацією Maison&Objet Paris ми зрозуміли, в якій саме виставці варто брати участь.
— Чи побачили щось справді незвичне на події? Що вразило найбільше?
О: Мене вразило багато речей. Особливо запам’яталися гігантські статуї горил у частині предметів освітлення на Maison&Objet. Вони виглядали наче живі і при цьому позиціонувалися як інтер’єру — величезні світильники. А на LE OFF вразив реалістичний стенд-літак, в який можна було зайти потусуватися. Сподобався стенд майданчика-краудфандінгу для дизайнерів: там були інтерактивні панелі, на яких можна було сконструювати свої власні дизайнерські меблі. А ще запам’яталася лампа-конструктор з магнітними полями.
— Як вам Париж?
Я: Я був в Парижі вперше. Все ж ми більше ходили вулицями, де майже не було туристів (окрім нас, звичайно). Адже завжди цікавіше пізнавати місто очима місцевих. Звісно ж, ми побували в Луврі, поблизу Тріумфальної арки. Сходили і до Ейфелевої, але вона нам не дуже сподобалась. Кажуть, що парижани її також недолюблюють. Один особливо відомий француз, який недолюблював споруду, навіть якось сказав, що відвідує ресторан у вежі лише тому, бо «це єдине місце у всьому Парижі, звідки її не видно». А місто все ж таки дуже сподобалося і хотілося б туди повернутися.
О: Це була моя перша поїздка до Парижа та Франції і в принципі до великого європейського міста. Сподобалася розвинута мережа метро, на якому можна доїхати практично у будь-яку точку. Безліч дуже дорогих автомобілів на дорогах та паркувальних місць для великів і мопедів. Так само багато кафе та ресторанчиків, дизайнерських магазинів та бутиків. Проте жодного МАФа. Київ місцями нагадували ремонтні роботи. Французький шансон та гармошку я почув лише раз — з каруселі для туристів. Приємний та особливий Париж, але зі своїми недоліками, як і будь-яке велике місто.
• • •
Колекція MOODS була лімітованою, але багато інших моделей завжди є тут ☺️