«Гастролі добрих речей» — громадська ініціатива, яку втілили в життя люди такі ж теплі, як і наші пледи. Натхненні благодійною справою, вони запропонували Woolkrafts взяти участь в цьому. Хочемо поділитися своєю радістю та розповісти про проект та його мету більш детально.
— З чого все почалося?
Все почалося в серпні 2017 року в релакс-комплексі Верхоли на Upgrade yourself Camp, організованим надихаючою Аллою Клименко та структурованим Андрієм Клименко.
Ми ефективно провели 5 днів у освітньому таборі Upgrade, який присвячений саморозвитку. Одне із завдань, поставлених організаторами, — створити соціальний проект за 2 дні. І презентувати його іншим командам. Звичайно, ідея благодійності виникла у всіх.
Важливо було не мріяти як ми змінимо світ, а створити «конкретну різницю» вже сьогодні та продемонструвати результат.
Проекти були різними, але всі цікаві та надихаючі. Були хлопці, які відправилися в найближче село й допомагали людям похилого віку впоратися з їх щоденними турботами, а ввечері запросили їх на презентацію проектів в Верхоли релакс-парк.
Одна з команд під девізом #ядобромен за 2 дні зібрала понад 300 тисяч гривень, разом з фондом Таблеточки, на ремонт одного з приміщень ОХМАТДИТ. Інші записали пісню Монатіка «Кружит» з сурдоперекладом, а їх проект полягав у створенні сайту, де люди, які погано чують змогли б знайти собі роботу.
— Чому вирішили займатися саме благодійністю?
Наша команда вирішила, що ми хочемо допомагати різним категоріям людей і робити це як мінімум протягом року, так народився проект «Гастролі добрих речей».
Його суть в тому, що кожен місяць ми продаємо якийсь продукт і всі виручені гроші відправляємо на цільову допомогу. Так в серпні ми продавали маски для сну, на яких було написано «Доброї ночі». Всі виручені кошти пішли на друк атласів шрифтом Брайля для дітей з вадами зору. У вересні ми продавали десерт панна-котта без цукру і придбали глюкометри для ОХМАТДИТ.
У жовтні всі гроші від продажу пледів Woolkrafts будуть перераховані дому престарілих, щоб зробити їх життя трохи комфортніше й тепліше.
— Як вирішуєте, що буде наступним приводом для благодійності?
Наша команда велика, тому за проект кожного місяця відповідає один з учасників, а решта — допомагає. Звичайно, ми радимося і обговорюємо ідеї, але загалом, відповідальний за проект приймає остаточне рішення.
Що залишається незмінним, так це мінімальна сума збору — 50 тисяч гривень в місяць.
Також ми співпрацюємо з Українською біржею Благодійності, вони часто підказують нам ті сфери, які гостро потребують фінансування.
Ми креативно підходимо до проекту, зокрема до підбору «добрих речей», щоб людям хотілося їх купувати, а допомагати було легко.
— Розкажіть трохи про попередні акції благодійності, їхні цілі?
Ми згадували вже про наші попередні акції, результати вийшли такі: серпень — понад 47 тисяч гривень для друку атласів шрифтом Брайля, вересень — понад 67 тисяч гривень на глюкоментри для ОХМАТДИТ.
— А в спільній роботі з Woolkrafts які цілі?
У жовтні ми поставили більш амбітну мету — зібрати 100 тисяч гривень. І що ще більш важливо, завдяки продажам пледів, ми зможемо створити затишок для літніх людей, які цього дуже потребують.
Гастролі пледів: інтерв’ю
Гастролі пледів:
інтерв’ю
«Гастролі добрих речей» — громадська ініціатива, яку втілили в життя люди такі ж теплі, як і наші пледи. Натхненні благодійною справою, вони запропонували Woolkrafts взяти участь в цьому. Хочемо поділитися своєю радістю та розповісти про проект та його мету більш детально.
— З чого все почалося?
Все почалося в серпні 2017 року в релакс-комплексі Верхоли на Upgrade yourself Camp, організованим надихаючою Аллою Клименко та структурованим Андрієм Клименко.
Ми ефективно провели 5 днів у освітньому таборі Upgrade, який присвячений саморозвитку. Одне із завдань, поставлених організаторами, — створити соціальний проект за 2 дні. І презентувати його іншим командам. Звичайно, ідея благодійності виникла у всіх.
Важливо було не мріяти як ми змінимо світ, а створити «конкретну різницю» вже сьогодні та продемонструвати результат.
Проекти були різними, але всі цікаві та надихаючі. Були хлопці, які відправилися в найближче село й допомагали людям похилого віку впоратися з їх щоденними турботами, а ввечері запросили їх на презентацію проектів в Верхоли релакс-парк.
Одна з команд під девізом #ядобромен за 2 дні зібрала понад 300 тисяч гривень, разом з фондом Таблеточки, на ремонт одного з приміщень ОХМАТДИТ. Інші записали пісню Монатіка «Кружит» з сурдоперекладом, а їх проект полягав у створенні сайту, де люди, які погано чують змогли б знайти собі роботу.
— Чому вирішили займатися саме благодійністю?
Наша команда вирішила, що ми хочемо допомагати різним категоріям людей і робити це як мінімум протягом року, так народився проект «Гастролі добрих речей».
Його суть в тому, що кожен місяць ми продаємо якийсь продукт і всі виручені гроші відправляємо на цільову допомогу. Так в серпні ми продавали маски для сну, на яких було написано «Доброї ночі». Всі виручені кошти пішли на друк атласів шрифтом Брайля для дітей з вадами зору. У вересні ми продавали десерт панна-котта без цукру і придбали глюкометри для ОХМАТДИТ.
У жовтні всі гроші від продажу пледів Woolkrafts будуть перераховані дому престарілих, щоб зробити їх життя трохи комфортніше й тепліше.
— Як вирішуєте, що буде наступним приводом для благодійності?
Наша команда велика, тому за проект кожного місяця відповідає один з учасників, а решта — допомагає. Звичайно, ми радимося і обговорюємо ідеї, але загалом, відповідальний за проект приймає остаточне рішення.
Що залишається незмінним, так це мінімальна сума збору — 50 тисяч гривень в місяць.
Також ми співпрацюємо з Українською біржею Благодійності, вони часто підказують нам ті сфери, які гостро потребують фінансування.
Ми креативно підходимо до проекту, зокрема до підбору «добрих речей», щоб людям хотілося їх купувати, а допомагати було легко.
— Розкажіть трохи про попередні акції благодійності, їхні цілі?
Ми згадували вже про наші попередні акції, результати вийшли такі: серпень — понад 47 тисяч гривень для друку атласів шрифтом Брайля, вересень — понад 67 тисяч гривень на глюкоментри для ОХМАТДИТ.
— А в спільній роботі з Woolkrafts які цілі?
У жовтні ми поставили більш амбітну мету — зібрати 100 тисяч гривень. І що ще більш важливо, завдяки продажам пледів, ми зможемо створити затишок для літніх людей, які цього дуже потребують.
Переглянути інформацію про проект.
Створювати різницю — просто. Простіше, ніж ви думаєте. Для цього достатньо бажання та іноді двох днів. Давайте змінювати світ на краще!
На запитання відповідала Анна Литовченко — одна з учасників «Гастролі добрих речей».