Казка заради добра.
Старзік – світло «Дитячої надії»

Київстар створив емоційну кампанію, що перетворила складну тему дитячих реанімацій на історію світла, добра та реального впливу. А Woolkrafts долучився та виробив унікальні пледи для цього проєкту. Результат: органічне охоплення – мільйон переглядів, десятки залучених інфлюенсерів і новий символ благодійності, який стає світлом добрих справ.
Ідея проєкту
«Дитяча надія» – благодійний проєкт Київстар і dobro.ua, завдяки якому вже 7 років допомагають рятувати життя дітей у лікарнях. Тема реанімацій важка та болюча, тому потрібно було знайти спосіб говорити про складне через тепло, турботу й світло. У момент, коли темрява поглинає все довкола, люди найбільше потребують світлих і теплих історій. Так народився Старзік – новий бренд-персонаж проєкту, маленький казковий герой, який з’являється там, де дитині потрібна допомога. Старзік – це також і казка, що перетворилася на інфлюенсерську кампанію.
Підтримати добро — легко!
На основі її сюжету було створено особливий бокс для інфлюенсерів:
• зоряний проєктор;
• плед і подушка-зірочка;
• а головне – казка, записана на ретро-касетник, що повертає дорослих у їхнє дитинство.
Лідери думок підтримали проєкт і розповіли історію Старзіка кожен у своїй манері: хтось читав казку дітям перед сном; хтось знімав відео під зоряним небом, створеним завдяки проєктору; хтось будував хатинки із ковдр – халабуди, як у своєму дитинстві.



«Стань Старзіком — подаруй дітям шанс на життя»
Мета проєкту – збір коштів на купівлю бронхоскопа для дитячої реанімації, що рятує життя. Інфлюенсери стали важливою частиною ініціативи, мотивуючи свою аудиторію долучитися до доброї справи, а задонатити на збір ви можете за посиланням.

