Метафан, гучна музика, блиски, барахолка, їжа, люди, руки в глінтвейні, тварини, нумерологи та до кінця списку ще дуууже далеко! А тепер уяви, що буде якщо все це спробувати помістити на один плед… Так, все нормально, видихай. Просто ми з КуражБазар зробили дещо класне й тепле!
Ху із КуражБазар?
Почнемо з теорії. У 2014 році Альона Гудкова організувала КуражБазар — барахолку, яка раз на місяць перетворює Арт-завод Платформу в справжній бум з різних брендів. На практиці виходить, що івент не тільки про покупки, а ще про розваги, відпочинок з близькими і благодійність.
Альона Гудкова
Topbanana та головна в КуражБазар
Коли Woolkrafts, написали нам, що хочуть випустити лімітовану колекцію вовняних пледів з логотипом Кураж Базару, ми завмерли в передчутті. Тому що це не просто пледи — весь прибуток від їх продажу йде на благодійність, і нам приємно, що ми удостоїлися такої честі. Якщо вибирати ким бути — треба вибирати бути добрим. Це перше правило для мене і у виборі друзів — люблю добрих людей. Ось так сталося з нашими добрими пледопрядами❤️
Вже доведено всіма британськими вченими, що для людини 8 хвилин в день обіймів досить для того, щоб бути щасливими. А я як дівчинка точно знаю, що іноді краще обніматися з пледом, ніж ..ну ви знаєте)) тим більше з таким красивим! У мене вдома вже такий є і це улюблений плед мого сина — а він, як на мене, краще за всіх знає про щиру любов і обійми.
Так, а зараз давай без жартів. Цей плед зроблено не просто так і для нашої команди важливо, щоб бренди, з якими ми створюємо ідеї, були з нами на одній хвилі. КуражБазар — це не тільки про божевільний потік веселощів в поєднанні з блискітками. Команда дуже багато часу приділяє благодійності.
У нас з Куражем дуже теплі відносини і це не тому що ми робимо пледи. Наш перший раз був саме там. Ми зараз про перший SOLD OUT! Було багато пледів з «особливостями»: десь нитка була не того кольору, а якийсь був без оверлоку. Але пледи так хотіли до когось додому, що ми не втрималися і поставили на них ціну в два рази нижче. Три години дня, а у нас на стенді немає жодного пледа.
До речі про стенди, на кожен Кураж ми так заморочуємося з оформленням, встановлюємо світло, вигадуємо смішні написи і засипаємо все метафаном! А на день народження Куражу ми не могли прийти без смачного і всією командою готували зефір в шоколаді для покупців. Клас! Кураж, дякуємо, що надихаєш нас на таке.
Як створювався плед
А тепер найголовніше. Як же всі ці цінності, ідеї та яскравість донести в одному пледі? На це питання найкраще відповість людина, яка, в принципі, і вмістила це все в 3 км пряжі.
Ярослав Яковенко
Cofounder та креативний хтось у Woolkrafts
Так, це ми написали їм першими. Не втримались, що вже тут. Воно й на краще — співпрацювати з ними цікаво, весело та легко.
КуражБазар — це добро та радість, а значить куражний плед має відображати це. У той же час, важливо пам’ятати, що він буде жити у когось вдома, а вдома що? Там же інтер’єр: потрібно щоб поєднувався, щоб виділявся, але не тягнув на себе ковдру, і щоб кольори такі ну не дуже яскраві, але і не дуже похмурі, і щоб подарувати було не соромно, щоб дивував, — в принципі, вимог зовсім трошки.
Спробуй куражитись без «к», і нічого не вийде. Максимум зможеш «уражитись», але це ж якось нерозумно.
Над візуальною ідеєю пледа довго думати не довелося. Подивилися та зрозуміли, що буква «к» в слові «кураж» не просто так. Тому в дизайні пледа ми вирішили використовувати саме її — найкращу з приголосних бренду.
Забавні написи — фішка КуражБазару. Ми подумали, що на зворотному боці нашивки якраз розмістимо такий текст: щось миле, зухвале або смішне, — головне, викликати посмішку.
Приготували кілька варіантів, і хотілося використовувати всі. Вибрали в результаті, мабуть, найліпший.
• • •
Цей плед був лімітованим, але багато інших моделей завжди є тут
Коли плед тусується більше за тебе
Коли плед
тусується більше за тебе
Метафан, гучна музика, блиски, барахолка, їжа, люди, руки в глінтвейні, тварини, нумерологи та до кінця списку ще дуууже далеко! А тепер уяви, що буде якщо все це спробувати помістити на один плед… Так, все нормально, видихай. Просто ми з КуражБазар зробили дещо класне й тепле!
Ху із КуражБазар?
Почнемо з теорії. У 2014 році Альона Гудкова організувала КуражБазар — барахолку, яка раз на місяць перетворює Арт-завод Платформу в справжній бум з різних брендів. На практиці виходить, що івент не тільки про покупки, а ще про розваги, відпочинок з близькими і благодійність.
Альона Гудкова
Topbanana та головна в КуражБазар
Коли Woolkrafts, написали нам, що хочуть випустити лімітовану колекцію вовняних пледів з логотипом Кураж Базару, ми завмерли в передчутті. Тому що це не просто пледи — весь прибуток від їх продажу йде на благодійність, і нам приємно, що ми удостоїлися такої честі. Якщо вибирати ким бути — треба вибирати бути добрим. Це перше правило для мене і у виборі друзів — люблю добрих людей. Ось так сталося з нашими добрими пледопрядами❤️
Вже доведено всіма британськими вченими, що для людини 8 хвилин в день обіймів досить для того, щоб бути щасливими. А я як дівчинка точно знаю, що іноді краще обніматися з пледом, ніж ..ну ви знаєте)) тим більше з таким красивим! У мене вдома вже такий є і це улюблений плед мого сина — а він, як на мене, краще за всіх знає про щиру любов і обійми.
Так, а зараз давай без жартів. Цей плед зроблено не просто так і для нашої команди важливо, щоб бренди, з якими ми створюємо ідеї, були з нами на одній хвилі. КуражБазар — це не тільки про божевільний потік веселощів в поєднанні з блискітками. Команда дуже багато часу приділяє благодійності.
У нас з Куражем дуже теплі відносини і це не тому що ми робимо пледи. Наш перший раз був саме там. Ми зараз про перший SOLD OUT! Було багато пледів з «особливостями»: десь нитка була не того кольору, а якийсь був без оверлоку. Але пледи так хотіли до когось додому, що ми не втрималися і поставили на них ціну в два рази нижче. Три години дня, а у нас на стенді немає жодного пледа.
До речі про стенди, на кожен Кураж ми так заморочуємося з оформленням, встановлюємо світло, вигадуємо смішні написи і засипаємо все метафаном! А на день народження Куражу ми не могли прийти без смачного і всією командою готували зефір в шоколаді для покупців. Клас! Кураж, дякуємо, що надихаєш нас на таке.
Як створювався плед
А тепер найголовніше. Як же всі ці цінності, ідеї та яскравість донести в одному пледі? На це питання найкраще відповість людина, яка, в принципі, і вмістила це все в 3 км пряжі.
Ярослав Яковенко
Cofounder та креативний хтось у Woolkrafts
Так, це ми написали їм першими. Не втримались, що вже тут. Воно й на краще — співпрацювати з ними цікаво, весело та легко.
КуражБазар — це добро та радість, а значить куражний плед має відображати це. У той же час, важливо пам’ятати, що він буде жити у когось вдома, а вдома що? Там же інтер’єр: потрібно щоб поєднувався, щоб виділявся, але не тягнув на себе ковдру, і щоб кольори такі ну не дуже яскраві, але і не дуже похмурі, і щоб подарувати було не соромно, щоб дивував, — в принципі, вимог зовсім трошки.
Спробуй куражитись без «к», і нічого не вийде. Максимум зможеш «уражитись», але це ж якось нерозумно.
Над візуальною ідеєю пледа довго думати не довелося. Подивилися та зрозуміли, що буква «к» в слові «кураж» не просто так. Тому в дизайні пледа ми вирішили використовувати саме її — найкращу з приголосних бренду.
Забавні написи — фішка КуражБазару. Ми подумали, що на зворотному боці нашивки якраз розмістимо такий текст: щось миле, зухвале або смішне, — головне, викликати посмішку.
Приготували кілька варіантів, і хотілося використовувати всі. Вибрали в результаті, мабуть, найліпший.
• • •
Цей плед був лімітованим, але багато інших моделей завжди є тут